IMG_9291-normal.jpg

Leivontafoorumin lokakuun leivontahaasteeseen leipomani Muumi sijoittui neljänneksi. Tänään sain käsiini palkinnon, josta olen iki-iloinen! Lf:n moderaattorit olivat päättäneet niin, että kun olen saanut tämän hetken haasteiden sponsoreilta jo kerran tai kaksi palkinnot, niin sain tällä kertaa valita tuotteita Vispilänkaupasta 45 €:lla! Huikeaa! Kiitän tästä ♥

Kirjoittelin paperille, mitä olisi kiva tilata. Niistä tulikin juuri sopiva summa :) Päätin valita sellaisia tuotteita, josita olen jo pidemmän aikaa haikaillut. Tuolle 1M tähtityllalle on ollut monta kertaa tarvetta. Minulla on niitä jo yksi ja se on ollut melkein kaikissa pursotushommissa mukana. Mutta usein olisin tarvinnut kaksi samanlaista yhtä aikaa. No, nyt on! Tartalettivuoista olen haaveillut jo pitkään! Tuo taikinaleikkuri on oiva väline, jos haluaa saada nopeasti kauniin taikinaristikon piirakan päälle. Ympyrämuoteista uskon olevan monipuolista hyötyä. Tuo mäyräkoiramuotti on minun ja tyttäreni valitsema. Se sulatti meidän sydämet täysin ♥ Pikku söötti-pöötti, niinkuin tyttäreni sanoi :) Kun tyttäreni pääsi eskarista, oli hänellä pieni leipomistuokio äitini kanssa ja mäyräkoira pääsi heti käyttöön :) Täällä näkyy mitä he loihtivat :)

Irtopohjaiset tartalettivuoat, täytetylla ja loistavaksi havaitsemani tähtitylla.

IMG_9298-normal.jpg

Kätevät ympyrämuotit.

Renkulamuotit-normal.jpg

Nyt saa helposti hienoa taikinakoristelua piirakoiden päälle!

IMG_9296-normal.jpg

Aikamoisen suloinen mäyräkoira ♥

M%C3%A4yr%C3%A4koiramuotti-normal.jpg

Muumi, joka myös iloitsee palkinnostaan :)

IMG_8716-normal.jpg